MYSHELG

Åkte ju till Askersund förut och träffade min "låtsas mammas" kusin Jenny, jag fick en liten present av henne också - ett bra litet set med hårprudukter, det var vårdande shampoo och balsam, sen var det som en liten balsam sprej som man ska ha i hårt efter att man duschat. Och det luktar verkligen super gott!
Jenny är frisör så hon brukar klippa och färga mitt hår ibland och det blir alltid super fint. Super skönt att ha en frisör i släkten.
Blev ju som jag skrivit tidigare en hemma helg ihelgen, riktigt skönt faktiskt. Hade ju tänkt gå till Sanna en stund förut men ångrade mig och mös ner mig med familjen i soffan men varma mackor och te!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0