SKÖN DAG

Imorse vaknade jag jätte tidigt fast att jag hade sovmorgon, så då bestämde jag mig för att vara hemma hela skoldagen pågrund av att jag inte mådde helt bra psykiskt. Men efter ett tag började jag få lite ångest över att ligga hemma en skoldag till så tog jag mig till skolan, men hade bara två lektioner iallafall så det var lugnt.
Efter skolan gick jag på ett möte som julia följde med mig på, sen följde jag med henne hem för att sedan ta hennes "bil"(?) till mc för att käka, efter det åkte vi runt en massa och lyssnade på musik.
När jag kom hem runt halv tio så mötte simon upp mig och nu ligger jag i min säng helt slut i kroppen.






sen var jag iväg och tog ett blodprov↓




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0