Konfirmations resa till Estland 2012

För ett tag sedan var jag i Estland med lite kompisar på en konfirmations resa, och det var nog det roligaste jag gjort.
Nej men det var jätte roligt, vi åkte runt och kollade på en massa kyrkor,vi åt god mat, var uppe hela nätter, fast att vi skulle upp jätte tidigt dagen där på.
Men roligast var nog att åka båt till Estland då det var fest på båten, jag och mina pojkar var uppe hela natten och träffade nytt folk och gjorde allt som våra ledare sa att vi inte fick göra.
En av sakerna som jag inte fick göra var att sova med killarna, och jag "skulle" inte sova med tjejerna hade jag bestämt..Så jag smög in till killarna när ledarna hade somnat.
Asså vi gjorde jätte mycket roligt men jag orkar inte sitta och skriva ner allt nu, men nu får ni lite bilder (Jag har inte tagit bilderna)

Puss Ronya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0