My day

Idag har jag inte så jätte mycket att skriva om, har inte gjort så myckert mer än att jag varit på praoen till klockan två ungefär och sedan har jag bara varit hemma.
Ska snart ta ett skönt varmt bad för att avsluta denna torsdag, och imorgon är det klass"disco" för alla tre-or som jag är hos så vi ska kolla lite på film, äta godis och bara mysa med alla småbarn.
Det är även sista dagen på praoen imorgon och det känns både bra och mindre bra då jag äntligen får ett skönt lov men att inte få komma hit mer och vara med dom små barnen känns också lite tråkigt.
Juste vill bara nämna att det idag snöade det för första gången i år, och det känns jätte bra då jag bara väntat och väntat på att snön ska komma!
#bild-brist#
(En bild från skolan, tagen för någon månad sedan på Matilda.F.G och Lisa.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0