Prao

Praoen idag var helt okej, det var inte så mycket att göra men jag och Matilda fick låna skolans kamera och fota oss lite för att sedan lägga ut på skolans "blogg".
Det var en massa små söta barn som hängde på än hela tiden och ville leka med än så det var rätt chill.
Vi slutade ca tio över två idag, tanken var då att jag skulle med Kimmey och fixa lite saker men så blev det inte så jag gick direkt hem och gjorde lite annat.
Nu ska jag packa lite för att jag och Elin ska ha lite myskväll med godis och film, ha en bra kväll..
Kram Ronya!!

                                                              
                                                   Bilder på mig och Matilda från idag:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0