SUMMER

nu är det absolut sista sommarlovs dagen, det känns absolut inte bra alls..
den har sommaren har jag haft det absolut bästa sommarlovet som jag varit med om, jag har träffas så mycket nytt folk som fått mig att förstå vem jag egentligen är, jag har gjort så sjukt mycket knäppa och roliga saker speciellt med min pingla Elin!
det känns inte så speciellt jobbigt att skolan börjar eftersom att jag börjar på en helt ny skola med nya kompisar, men det känns ändå sjukt tråkigt att sommaren är slut!
varje helg har vi gjort något fruktansvärt roligt, som car and bike meet med Johanna, och Street meet med Elin, eller dom nätterna när jag och Elin åkte till Askersund och missade sista bussen hem, så vi fick helt enkelt bli kvar där under natten. Det finns så himla mycket saker vi har gjort som jag aldrig kommer glömma!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0