veckan som varit!!

min bloggapp har inte velat fungera den senaste veckan men nu tror jag att det har vaknat till liv igen.
-
Förra helgen åkte jag och Elin in till Askersund och träffade Jesper, gustaw och rang ett tag sen blev lite problem så vi satt fast i Askersund tills klockan var typ halv 4 på natten.


Måndags-
i måndags efter skolan träffade jag gustaw en stund innan han skulle hem, och efter det följde jag med Elin hem så pluggade vi som tusan.

sen någondag i veckan så var det Askersunds marken, och såklart så åkte jag och Elin in, vi åt god mat och köpte lite godis!

Och en annan dag efter skolan åkte jag och Elin till ett café och fikade&pluggade lite


Åh i fredags åkte jag till min mor, och vi har för det mesta bara tagit det lugnt, har faktiskt ganska mycket i skolan så igår pluggade jag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0