Länge sedan

åh herregud vad det var länge sedan jag bloggade, har verkligen inte haft tid med det.
Den senaste tiden har jag hunnit med en hel del, jag har varit i usa under en månadstid, hunnit fira julafton med både mamma i usa och pappa här i sverige, jag har hunnit fira nyår med min underbara familj i usa med en massa skoj,och  jag har shoppat som bara tusan.
Tiden innan jag åkte till usa hann jag fira min bästiiiis Elin när hon fyllde år, vi fesade som bara tusan..men det slutade med att jag fick städa en hel lägenhet full med spya.
Jag har åkt runt i en tralla i flera timmar med Emma och poppat musik som idioter, jag ha haft suuuper mysiga myskvällar med Mallan och Fredd och bara njutit av livet.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0