OM 2013

 
Hur har ditt 2013 varit? det har varit sjukt bra, har fått så mycket nya erfarenheter och jag har verkligen mått bra.

Tror du att 2014 kommer att bli bättre? Ja det tror jag absolut att den kommer bli, jag blir ju bara mer galen för varje dag som går, och man blir ju inte yngre med tiden så jag tror jag kommer få ett suuuper bra år.



Blev du kär i år ? 
nja inte riktigt kär men åt det hållet ja.



vad är din bästa framgång 2013?
jadu.. att jag har mognat till lite tror jag. Och att jag har börjat acceptera mig själv och hur jag är.

bästa köpet? oj vad svårt, köpte mycket men det får nog bli min mobil!



Gjorde nånting dig riktigt glad ? Att jag har fått spenderat så mycket tid med Elin, speciellt i somras när vi verkligen hade det sjukt kul varje kväll! 



vad spenderade du mest pengar på ? mat mat och mera mat + massa godis, och kläder & smycken osv..haha



Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?  2 blyga läppar - jag vill ha dig baby



Vad önskar du att du gjort mer ?
pluggat mer, och kanske tänkt efter innan jag gör saker och ting.


Något du ångrar ? nej inget speciellt eller jo.. kanske att jag var rätt lättlurad vad gäller kärleken. 


Favoritprogram på tv? Kollar inte så mycket på tv men det är efterlyst och svenska hollywood fruar.

Vad fick dig att må bra ? Min familj& mina vänner! Och även Gustaw fick mig att må väldigt bra en stor del av sommaren!

största musikaliska upptäckten ? det vet jag faktsikt inte, men jag och elin lyssnade väldigt mycket på låtar som man lyssnade på för många år sedan..haha

Vad vill du säga till dig själv inför 2014 ? Tro på dig själv och gör det som blir bäst för dig

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0