ÖREBRO

När jag kom hem inatt orkade jag verkligen inte skriva vart jag varit och allt det där, så jag la ut några av alla bilder jag tog igår.
Men iallafall, vid ungefär halv åtta igår så hämtade Hannes upp mig, så då åkte vi runt lite och bara pratade, senast jag träffade honom var innan sommarlovet så det var ett tag sedan. Vid ungefär tio på kvällen kom Fredd och hämtade mig, då åkte vi in till örebro och körde runt lite innan vi åkte hem till Simon(?) och där var det lite folk så vi drack lite och bara hade det trevligt. Vi var kvar där till halv 3 ungefär, sen trängde vi ihop oss i bilen och åkte hem.
Har haft en sjukt bra helg med en massa nytt folk!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0